Jeśli czegoś Ci brakuje w naszym serwisie lub znalazłeś błąd - napisz. Jesteśmy otwarci na Twoje sugestie :)

0 głosów

Ważność hasła błąd

Witam. Wykupiłam u Państwa abonament we wrześniu tego roku. Obecnie nie mogę się zalogować, gdyż muszę zmienić hasło. Chcę to zrobić, ale nie dochodzi do mnie żaden e-mail z linkiem aktywacyjnym. Proszę o pomoc.

anonim 2017-11-16 18:56
Odpowiedź główna

Proszę napisać do nas na maila (kontakt@superkid.pl). Nie znając danych Pani konta (loginu lub adresu mailowego) nie jesteśmy w stanie pomóc.

Komentarze

profinajg
profinajg
Odpowiedź główna   Proszę napisać do nas na maila (kontakt@superkid.pl). Nie znając danych Pani konta (loginu lub adresu mailowego) nie jesteśmy w stanie pomóc.

2017-11-16 21:45


Dodaj komentarz