Jeśli czegoś Ci brakuje w naszym serwisie lub znalazłeś błąd - napisz. Jesteśmy otwarci na Twoje sugestie :)

1 głos

Zmiana hasła po opłaceniu abonamentu błąd Rozwiązane

Witam! Wczoraj opłaciłam abonament, a dziś wchodząc na serwis od razu dostaję komunikat "Twoje hasło wygasło. Aby możliwe było korzystanie z serwisu należy zmienić je na nowe". Dlaczego mam zmieniać hasło? Nie da się w ogóle NIC sprawdzić - ciągle zwracany jest ten durny komunikat - wielki minus dla programisty... Bardzo proszę o naprawienie zaistniałej sytuacji, ponieważ nie mam zamiaru zmieniać hasła na czyjeś, bezpodstawne żądanie.

anonim 2015-09-19 22:02
Odpowiedź główna

Hasło do konta należy zmieniać co 6 miesięcy. U Pani akurat ten termin wypadł teraz.
Proszę postępować wg wskazówek na ekranie i zmienić hasło. To nie jest trudne.

Kto głosował: + 1 anonim

Komentarze

profinajg
profinajg
Odpowiedź główna   Hasło do konta należy zmieniać co 6 miesięcy. U Pani akurat ten termin wypadł teraz.
Proszę postępować wg wskazówek na ekranie i zmienić hasło. To nie jest trudne.

2015-09-20 09:21


Dodaj komentarz