Witam! Wczoraj opłaciłam abonament, a dziś wchodząc na serwis od razu dostaję komunikat "Twoje hasło wygasło. Aby możliwe było korzystanie z serwisu należy zmienić je na nowe". Dlaczego mam zmieniać hasło? Nie da się w ogóle NIC sprawdzić - ciągle zwracany jest ten durny komunikat - wielki minus dla programisty... Bardzo proszę o naprawienie zaistniałej sytuacji, ponieważ nie mam zamiaru zmieniać hasła na czyjeś, bezpodstawne żądanie.
Zmiana hasła po opłaceniu abonamentu błąd Rozwiązane
anonim
2015-09-19 22:02
Odpowiedź główna
Hasło do konta należy zmieniać co 6 miesięcy. U Pani akurat ten termin wypadł teraz.
Proszę postępować wg wskazówek na ekranie i zmienić hasło. To nie jest trudne.
Kto głosował:
+ 1
anonim
Komentarze
profinajg
Proszę postępować wg wskazówek na ekranie i zmienić hasło. To nie jest trudne.
2015-09-20 09:21